آموزش نقاشی خروس تاج دار

سلام بـه دوستان هنرمند و کوشا. اموزش نقاشی کشیدن تاج امروز قصد دارم به منظور شما یک خروس تپل و زیبا را آموزش بدهم. اموزش نقاشی کشیدن تاج بعد اگر از موضوع این نقاشی خوشتان مـی آید با ما همراه شوید.

 

برای شروع کار و پیش طرح کافی هست یک دایره درون صفحه ای کـه مـی خواهید نقاشی کنید بکشید.

در قسمت بالای دایره کـه محل قرار گیری سر خروس است، اموزش نقاشی کشیدن تاج یک دایره ی دیگر بـه عنوان چشم بکشید. همانند تصویر خطوط منحنی و ظریفی را به منظور نوک خروس تمرین کنید و بکشید.
خروس تاج دار

در این مرحله دو قسمتی کـه به خروس زیبایی مـی دهد را مـی کشیم. ابتدا تاج او را کـه شبیـه بـه تاج پادشاهی هست بر سر او مـی گذاریم. مـی بینید کـه چقدر ساده مـی توانید آن را بکشید و از کشیدن آن لذت ببرید. و حالا قسمت زیر نوک او را مـی کشیم. این قسمت شبیـه بـه یک قلب است.

پرهایی کـه به یک شنل شبیـه مـی باشد و بر روی شونـه های خروسمان افتاده هست را بـه وسیله ی خطوط زیگزاگ یـا هفت و هشت بکشید.

پرهای روی ی خروس را نیز همانند پرهای گردن، اما با فواصل کمتر بکشید. و اما بال یـا دست خروسمان را همانند تصویر زیر رسم کنید.

در انتهای پرهای جلوی بدن پرهای ظریفی را به منظور قسمت بالای پاهای خروس آماده کنید. که تا پاهایش بتواند درون زیر آن قرار گیرد. پاهای خروس نیز بسیـار ساده است. انگشتانش را مـی توانید با ظرافت و دقت رسم کنید.

مرحله آخر دم پنج پری هست که یکی دیگر از جلوه های زیبایی خروس مـی باشد. بعد از کشیدن آن مـی توانید جزئیـاتی کـه دوست دارید را بـه آن اضافه و رنگ آمـیزی کنید.

: اموزش نقاشی کشیدن تاج




[آموزش نقاشی خروس تاج دار - جذاب اموزش نقاشی کشیدن تاج]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Fri, 06 Jul 2018 23:35:00 +0000